Nové Subaru WRX STI prodejním hitem
Nové Subaru WRX STI prodejním hitem
Fuji Heavy Industries, Ltd. (FHI), výrobce vozů Subaru, dnes oznámilo, že kumulativní prodeje nového SUBARU WRX STI, jehož prodej byl v Japonsku zahájen v červenci tohoto roku (v ČR od října), dosáhl po čtyřech měsících na domácím trhu k číslu 2 400 vozů! Tento výsledek, kterého bylo dosaženo mezi 1. červencem a 31. říjnem, je více než dvojnásobkem původních prodejních očekávání* 1 200 vozů za dané období.
Ultimativní model WRX STI od svého zavedení v roce 1994 získal silnou podporu tisíců nadšených zákazníků a motoristických fanoušků. Vášniví řidiči "estéíček" na celém světě chválí unikátní koncept motoru Subaru Boxer v kombinaci s pohonem všech kol Symetrical AWD jako ten, který poskytuje řidiči plnou kontrolu nad vozidlem a důvěru v jeho schopnosti. Nový 4-dveřový sedan WRX STI, který byl nedávno přidán do modelové řady v reakci na neutuchající poptávku na trhu, získal vynikající hodnocení i pro své extrémní jízdní výkony. Domácí (japonské) prodeje tohoto modelu v posledních čtyřech měsících se přiblížili 1 800 vozům.
FHI dnes také oznámilo, že WRX STI 4-dveřový sedan bude debutovat i v "Gran Turismo 5", nejslavnější závodní videohře pro PlayStation® 3 (datum vydání: 25.listopad 2010, Polyphony Digital Inc., Sony Computer Entertainment Inc. *2).
FHI se zapojilo do řady propagačních akcí kolem WRX STI. Snaží se představit WRX STI jako auto pro "opravdové řidiče" prostřednictvím marketingových aktivit, které poukazují na nekonečnou snahu Subaru o vývoj a nastavení vozu pro maximální důvěru a totální kontrolu. Tyto aktivity zahrnují třeba podporu rally programů - jako je např. skupina Gr. N - po celém světě, reklama v médiích, specializované internetové stránky. Pomocí videohry Gran Turismo chce FHI efektivní a zábavnou formou ještě více zvýšit povědomí o již nyní legendárním modelu a také přiblížit adrenalinový zážitek ze zkušeností s WRX STI dalším řidičům a fandům. Od první série uvedené v roce 1997, získala videohra "Gran Turismo" *3 vysokou popularitu nejen mezi herními fanoušky po celém světě, ale také v kruzích profesionálních závodníků a odborné automobilové veřejnosti.
Důsledné úsilí značky Subaru předkládat vynikající a unikátní technologie, posilující důvěru ve značku jako takovou, jsou oceňovány rostoucím počtem zákazníků. Uznání přesahuje hranice domácího japonského trhu - i v Evropě, kde se WRX STI ve verzi sedan představilo vcelku nedávno, lze z aktuálních testů a recenzí vyčíst, že model bude velmi dobře přijat.
*1 původní měsíční cíl na prodej WRX STI byl 300 vozů.
*2 divize Sony Computer Entertainment Inc., zodpovědná za obchodní operace v Japonsku.
*3 Kumulativní prodeje PlayStation® titulů vyvinutých společností Polyphony Digital Inc. překročily 56 000 000 kusů po celém světě (k červnu 2010), včetně série "Gran Turismo".
PlayStation, PS3 a Gran Turismo jsou registrované ochranné známky společnosti Sony Computer Entertainment Inc.
Mohlo by vás zajímat
BRZ -STI paket - výhodná nabídka
Nabízíme STI paket k novému BRZ - zvýhodněná cena 50.000 Kč
SUBARU Corsstrek Comfort - skladový vůz
Nabízíme tento model s bonusem 69.000 Kč.
Výstava vozu SUBARU Forester v NC Olympia Plzeň + BONUS
Využijte mimořádnou nabídku k našim skladovým Foresterům bonus 80.000 Kč + sada zimních kol v hodnotě 46.300 Kč zdarma...
Sada zimních kol zdarma k modelu Forester + bonus 80.000 Kč
Nová akce - pokud si u nás pořídíte nového Forestera dostanete od nás zdarma zimní kola v hodnotě od 46.300 Kč a bonus 80.000 Kč