Subaru Levorg

Existuje místo, kde se design protíná s technologiemi, kde je forma rovnoprávná s funkcí. Právě v tomto ideálním místě stojí Levorg, umně spojující užitečnou funkčnost s estetikou příjemnou pro oko, a to z libovolného úhlu pohledu.

Ke stažení

   Ceník
   Technická data

Technologie

Motor SUBARU BOXER

motor Subaru boxer

Díky unikátní konstrukci motoru SUBARU BOXER jsou válce umístěny po obou stranách klikového hřídele v úhlu 180 stupňů proti sobě. Profil je tak nižší a plošší než u motorů odlišné konstrukce. Motor (a tedy i celý vůz) má tak nižší těžiště, což přispívá k lepšímu rozložení hmotnosti a ochotě k zatáčení.

Pohon všech 4 kol Symmetrical All-Wheel Drive (AWD)

Subaru AWD

Stálý pohon všech kol Symmetrical AWD je právem uznávanou technologií po celém světě. Když si to obtížné jízdní podmínky žádají, dokáže rovnoměrně rozdělovat hnací sílu na všechna čtyři kola, a nabídnout tak příkladnou kontrolu a vyváženost i tam, kde jiná vozidla sotva klopýtají. Výhody jsou zřejmé již na první pohled – vyšší jistota při průjezdu zatáčkami, lepší záběrové schopnosti na kluzkých površích a působivější akcelerace. Řízení vozu je v konečném výsledku snazší, bezpečnější a současně i zábavnější.

EyeSight

Špičková technologie SUBARU na podporu řízení.

Subaru Eyesight

O EyeSightu*, špičkovém systému podpory řidiče vyvinutému přímo v Subaru, rádi říkáme, že funguje jako druhý pár očí, které sledují silnici před vámi. Využívá stereo kamery se schopnostmi podobnými lidským očím, které zachycují trojrozměrný barevný obraz situace před vozem. Použití obrazu z obou kamer umožňuje precizně odhadnout tvar, rychlost a vzdálenost nejen automobilů, ale i motocyklů a chodců před vozidlem*. Když identifikují potenciální nebezpečí, systém varuje řidiče a v případě potřeby dokonce aktivuje brzdy, aby pomohl zabránit nehodě. Tímto příspěvkem k bezpečnosti provozu EyeSight snižuje zátěž řidiče a zvyšuje pocit bezpečí na palubách vozů Subaru.

*EyeSight je systém na podporu řízení, jenž za některých jízdních podmínek nemusí fungovat optimálně. Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, jenž je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. Účinnost fungování systému závisí na celé řadě faktorů, mj. údržbě vozidla, klimatických podmínkách a stavu vozovky. Veškeré podrobnosti k fungování systému najdete v Uživatelské příručce, kde jsou též uvedena omezení systému EyeSight, včetně funkcí popisovaných v tomto prospektu. *2 Systém přednárazového brzdění nemusí za všech situací fungovat. Za určitých situací nemusejí být splněny nezbytné podmínky k optimálnímu fungování systému EyeSight – závisí např. na rychlosti jízdy vůči překážce, výšce objektu a dalších podmínkách.