Impreza

Představujeme zcela novou a kompletně přepracovanou Imprezu. Její legendární spolehlivost, bezpečnost a výkon, který vás nadchne – to všechno je ideální základ pro váš aktivní život. Zcela nová Impreza inspiruje řidiče k tomu, aby žili produktivnější a spokojenější životy. Dělá každý den a každou příležitost smysluplnější.

Ke stažení

   Ceník
   Technická data

Technologie

Motor SUBARU BOXER

motor Subar boxer

V motoru typu boxer, neboli plochém motoru, se písty pohybují proti sobě v horizontálním směru. Subaru je věrné motoru typu boxer už více než 50 let, především vzhledem k výhodám, které nabízí ve srovnání s ostatními typy motorů. Motor boxer je zárukou odolnosti a spolehlivého výkonu ve všech typech vozů.

Pohon všech kol Symmetrical AWD

Subaru AWD

Systém symetrického pohonu všech kol Subaru Symmetrical AWD rozděluje hnací sílu na všechna kola a zajišťuje lepší trakci za mokra a na kluzkém povrchu. Systém je koncipován horizontálně a symetricky. Má velmi nízko položené těžiště a přispívá tak ke stabilnější a bezpečnější jízdě.

Lineartronic + Active Torque Split AWD

Subaru Lineartronic

Převodovka Lineartronic dokáže v rámci svého rozsahu nabídnout jakýkoliv převodový poměr a umožňuje tak plynulou změnu převodu bez jakýchkoliv rázů. Udržuje motor v rozsahu největší účinnosti a zajišťuje efektivní a hladkou akceleraci a ideální jízdní vlastnosti a současně snižuje spotřebu. Lineatronic je vždy doplněn o systém aktivního rozdělování točivého momentu mezi nápravy. Standardní rozdělení točivého momentu je 60 % na přední a 40 % na zadní nápravu. V závislosti na aktuálních podmínkách je pak rozdělení točivého momentu upravováno až na poměr 50/50.

EyeSight

Špičková technologie SUBARU na podporu řízení.

Subaru EyeSight

My v SUBARU jsme přesvědčeni o tom, že KOMPLEXNÍ BEZPEČNOST, jejíž důležitou součástí je také předkolizní bezpečnost, je nejlepší cestou, jak zajistit, aby k nehodě nikdy nedošlo. A proto jsme vytvořili EyeSight*, špičkový systém podpory řízení Subaru. Systém využívá dvě čelní kamery jako druhý pár očí. Ty pořizují trojrozměrný barevný obraz, který systém výjimečně důkladně zpracovává, disponuje tak schopnostmi prakticky na úrovni lidského oka. Za pomoci obrazu z obou kamer systém jednoznačně definuje tvar, rychlost a vzdálenost objektů. Nejenže je schopen identifikovat další vozy, ale také motocykly, jízdní kola nebo chodce.* Jakmile systém identifikuje potenciální nebezpečí, varuje řidiče a v případě potřeby dokonce aktivuje brzdy, aby zabránil nehodě. Díky vysoké účinnosti přispívá systém EyeSight k menší chybovosti řidiče a ještě zvyšuje pocit bezpečí za volantem nové Imprezy.

*EyeSight je systém na podporu řízení, jenž za některých jízdních podmínek nemusí fungovat optimálně. Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, jenž je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. Účinnost fungování systému závisí na celé řadě faktorů, mj. údržbě vozidla, klimatických podmínkách a stavu vozovky. Veškeré podrobnosti k fungování systému najdete v Uživatelské příručce, kde jsou též uvedena omezení systému EyeSight, včetně funkcí popisovaných v tomto prospektu. *2 Systém přednárazového brzdění nemusí za všech situací fungovat. Za určitých situací nemusejí být splněny nezbytné podmínky k optimálnímu fungování systému EyeSight – závisí např. na rychlosti jízdy vůči překážce, výšce objektu a dalších podmínkách.