Forester

Vítejte do světa nových možností. Představujeme zcela nové Subaru Forester. Vůz prošel komplexní proměnou zvenku i uvnitř a díky tomu dosahuje nových úrovní komfortu, bezpečnosti a všestrannosti. To vše proto, aby vám pomáhal při každodenních dobrodružstvích, a současně vás inspiroval k novým. S robustní, ale přitom kompaktní karoserií se s Foresterem snadno manévruje a přitom překvapí vnitřním prostorem i komfortem, při němž si jízdu užívá celá posádka.

SUBARU FORESTER byl vždy odolný a drsný dobyvatel. Zcela nový FORESTER nyní přichází s nejmodernější technologií, přepracovanými prvky a moderními bezpečnostními funkcemi. Dokáže víc než kdykoliv předtím. A díky motoru e-BOXER je nyní ještě úspornější.

Ke stažení

   Ceník a výbava
   Technická data

Technologie

Motor SUBARU BOXER

motor Subaru boxer

Motor boxer, neboli plochý motor s protiběžnými písty, se vyznačuje písty pohybujícími se proti sobě. Subaru je motoru SUBARU BOXER věrné již více než 50 let a používá ho ve svých vozech z důvodu jeho zřetelných předností proti ostatním typům motorů, dlouhé životnosti a spolehlivé výkonnosti.

SUBARU e-BOXER

motor Subaru e-BOXER

Nová generace pohonu SUBARU, která kombinuje funkčnost elektromotoru se dvěma základními technologiemi SUBARU: motorem BOXER a symetrickým pohonem všech kol (SYMMETRICAL AWD). Nový systém e-BOXER si zachovává nízko uložené těžiště i vyvážení a také efektivitu osvědčeného systému SYMMETRICAL AWD.
Kompaktní, ale výkonný elektromotor se nachází blízko těžiště vozidla, zatímco baterie a další součásti jsou uspořádány nad zadní nápravou. Nový systém e-BOXER přináší vyšší efektivitu a schopnost reagovat při současném zachování nejvyšších parametrů bezpečnosti. V porovnání s benzínovým modelem má ještě nižší těžiště a lépe vyvážené rozložení váhy mezi přední a zadní nápravou. Zdokonalená hybridní technologie a její zavádění do jádra DNA SUBARU, společně s technologií Elektromotorické pomoci, zaručují to nejlepší z obou systémů.

Pohon všech 4 kol Symmetrical All-Wheel Drive (AWD)

Subaru AWD

Symetrický pohon všech kol Symmetrical AWD vozu Subaru distribuuje točivý moment na všechna kola, čímž zlepšuje trakci na mokrých a kluzkých površích. Pro řešení Subaru je typické jeho symetrické uspořádání v podélné ose vozu, které je spolu s nízkým težištěm přínosem pro větší stabilitu a bezpečnejší jízdní projev.

Lineartronic + Active Torque Split AWD

Převodovka Lineartronic se prostřednictvím plynulé změny převodového poměru dokáže přizpůsobit každé situaci a neustále udržovat motor v nejefektivnejších otáčkách pro hospodárnou a hladkou akceleraci, dostatečný jízdní výkon a nižší spotřebu paliva. Převodovka je spojená se systémem aktivního rozdelování točivého momentu AWD. Točivý moment se mezi přední a zadní nápravu rozděluje aktivně a v reálném čase, a tedy v závislosti na aktuálních trakčních podmínkách.

Režim X-Mode

Výkon, kterému uvěříte. Schopnosti, které pocítíte.

Subaru Forester

Zcela nový Forester dodá při jízdě mimořádnou jistotu. V povaze má potěšení z řízení, skvělé jízdní vlastnosti i výjimečný komfort. Při průjezdech zatáčkami je i přes svou výšku odpovídající vozům SUV vyvážený a stabilní, zatímco díky své propracovanosti snižuje únavu posádky i při cestách na dlouhé vzdálenosti. Jízda s ním je vždy zábavná. Díky symetrickému pohonu všech kol a standardně dodávanému zdokonalenému systému X-MODE dojedete do cíle své cesty vždy pohodlně a s klidnou myslí.

X-MODE a Hill Descent Control

Subaru Forester

Užijte si naplno lépe využitelné schopnosti a jízdní potenciál zcela nového Foresteru při pohybu v terénu s inovovaným systémem X-MODE, který intenzivně využívá sílu elektrického pohonu. Zvolte režim [SNOW / DIRT] pro kluzké povrchy pokryté sněhem, prachem či štěrkem anebo přepněte na [D. SNOW / MUD] pro zvláště zrádné silnice s hlubokým sněhem a blátem, na kterých mohou pneumatiky zapadnout. X-MODE intenzivněji využívá vysoký točivý moment a rychlou odezvu pohonné jednotky pro lepší záběr, aby se dostal ven, a to dále posouvá hranice jízdních výkonů. Navíc, systém Hill Descent Control pomáhá udržovat kontrolovanou a konstantní rychlost i na kluzkém svahu, což vám dodá ješte větší klid a pocit bezpečné jízdy.*

*Za bezpečnost a sledování jízdy je vždy zodpovědný řidič. Efektivita funkce Hill Descent Control záleží na mnoha faktorech, od stavu vozidla přes počasí, použité pneumatiky až po jízdní podmínky.

EyeSight

Špičková technologie SUBARU na podporu řízení.

Subaru Forester

O EyeSightu*, špičkovém systému podpory řidiče vyvinutému přímo v Subaru, rádi říkáme, že funguje jako druhý pár očí, které sledují silnici před vámi. Využívá stereo kamery se schopnostmi podobnými lidským očím, které zachycují trojrozměrný barevný obraz situace před vozem. Použití obrazu z obou kamer umožňuje precizně odhadnout tvar, rychlost a vzdálenost nejen automobilu, ale i motocyklu a chodců před vozidlem*. Když identifikují potenciální nebezpečí, systém varuje řidiče a v případě potřeby dokonce aktivuje brzdy, aby pomohl zabránit nehodě. Tímto příspěvkem k bezpečnosti provozu EyeSight snižuje zátěž řidiče a zvyšuje pocit bezpečí na palubách vozu Subaru.

*EyeSight je systém na podporu řízení, jenž za některých jízdních podmínek nemusí fungovat optimálně. Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, jenž je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. Účinnost fungování systému závisí na celé řadě faktorů, mj. údržbě vozidla, klimatických podmínkách a stavu vozovky. Veškeré podrobnosti k fungování systému najdete v Uživatelské příručce, kde jsou též uvedena omezení systému EyeSight, včetně funkcí popisovaných v tomto prospektu. *2 Systém přednárazového brzdění nemusí za všech situací fungovat. Za určitých situací nemusejí být splněny nezbytné podmínky k optimálnímu fungování systému EyeSight – závisí např. na rychlosti jízdy vůči překážce, výšce objektu a dalších podmínkách.